Take a look at your self, and then. Make a change


På något sätt har jag börjat gilla Michael Jackson nu när han är död o.o
Nejnejnej jag gillar han inte för att han har dött, utan jag har börjat gilla hans musik helt plötsligt.
Menmen, sitter just nu i vårat kök här hemma på mammas lilla dator för mitt internet har slutat fungera på min dator o:

riktigt jobbigt! Likadant för min syster, så vi slåss om mammas lilla dator! :P

Så om det är dålig uppdatering.., är det för jag sitter inte vid datorn lika ofta längre (:

Förresten, det kommer en ny design snart! :)

Men dock då KANSKE ingen jag har gjort, för hinner inte sitta och göra en design nu på ett tag iallfall.

Men hoppas ni fortfarande läser? :D

 

Ett hjärta till er i min familj.., Mina vänner och mina kusiner och alla i min närhet för ni förgyller min dag! :D

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0