If u know what i mean, it would be better..

Godermorgon alla där ute i sverige eller norden någonstans!
Jag har precis ätit klart min frukost för jag har studiedag idag!!! ^w^

najsigt säger jag bara!
här nere i västerviken är inte vädret det bästa, men det funkar (:
sitter på mammas lilla dator och hon är riktigt smart hon, hon har inte stängt av någonting på den sen igår och då har alltså internet och spotify varit igång i typ 9 timmar xD
Haha, men iaf.
Idag är det antingen filmdag med min lilla babe eller bara chill själv ^^
med babe menar jag en kompis (:
Maria, heter hon. Vi är bästa kompiiisaaar :D
Aja, men ha det bra! Så blir det väl kanske fler inlägg  under dagens gång!

M


Kommentarer
Postat av: YATZYSYSTRAR [FOTO-MODE-VARDAG]

sv; Haha, kul att man inte är ensam då! :)

Jasså, men i helsingborg är det bara 7orna på min skola som har studiedag idag, så det är ju ett sammanträffande, ;)

Allt bra med dig?

Kram,<3

2009-09-22 @ 10:42:53
URL: http://yatzysystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0